Reklama w radiu

O reklamie w radiu - Korzyści z reklamy radiowej

Przez reklamy w radiu, to najbardziej efektywnie przeznaczyć swoje pieniądze na kampanię reklamową,t. I.reklama radiowa jest znacznie tańsze w produkcji wideo i umieszczenie go w telewizji, kierowanie jego wyższe ze względu na szeroki zakres różnych sformatowanych stacji radiowych, a co najważniejsze -z powodureklama radiowa jest rzadko przejść do kolejnej fali; nie słuchać radia, siedząc przy odbiorniku, to jest albo w pracy lub w samochodzie lub w domu, ale w żadnym przypadku nie jest jednoczesne działanie na równi z słuchania radia, radio jest zawsze.

reklama radiowa jest potężnym narzędziem promocji - słuchać radia przez miliony ludzi każdego dnia; Radio posiada znacznie bardziej skoncentrowany, w przeciwieństwie do telewizji i reklamy zewnętrznej, efekt - wiele stacji, wszystkie z nich różnej zawartości w kierunku publiczności. Może skutecznie wybrać cel, na którym do pracy, jest ona najbardziej wyraźnie oddzielone od ogólnej masy konsumentów, na przykład,reklama TVlub reklama zewnętrzna.Tj.reklama radiowa jest bardziej różniczkowalna w odniesieniu do kontaktów z grupy docelowej.

Formy reklamy w radiu

reklama radiowa może byćróżnieZgłoszony przez: bezpośredniej reklamy (reklam radiowych w jednostce reklamowej), programów sponsorskich i kolumn, biuletynów, prognoza pogody - wiodący tag + wideo to jednostka reklamowa, która w rzeczywistości jest częścią programu, loteriii t. d.Istnieją również różne sposoby prezentowania klientowi w formie nagród,Cross-Promotion(Zjakiśinne marki), ale jest to specjalne metody promocyjne, a są raczej wyjątkiem niż codzienne sposoby lokowania klienta i reprezentacji w radiu.

Dlatego konieczne jest, aby skontaktować się z nami - agencja reklamowa

po pierwsze, Wszystkie stacje radiowe wolą komunikować je do agentów reklamowych - przedstawiciele klienta i budować ich praca była pod nimi.
po drugiePraca w zakresie planowania mediów, konieczne jest, aby mieć jasność co do pełnego spektrum nośników reklamowych,i. e.w tym przypadku - stacje radiowe. Musisz znać te stacje, aby zrozumieć podział i charakterystykę publiczności i wizerunku poszczególnych stacji.
trzeci, Musisz być w stanie dokonać media plan i obliczyć jego sprawność.
czwartyAnalizujemy i wybrać dla Was najbardziej skutecznych sposobów oddziaływania reklamowego na wielkość, intensywność, czas trwania, skierowanych komunikatów.

Lista stacji radiowych, z którymi pracujemy

Umieszczenie reklamy dokonywana jest na 12 stacjach radiowych w Moskwie i innych miastach:

Wyślij zapytanie

© 9155-9011

agencja reklamowa Adlook

promocja stron internetowych

Adres: ul. Marksistskaja d. 37.

Współpracujemy z 68 do 30 godzin w dni robocze.

(228)968-94-34